söndag 26 april 2009

Söndag i solen (och imorron är det skooooola!)

Jaaaaa, jag älskar min make trots att han tar så här underbara foto på sin fru! :D Hehehe

Härlig söndag som började på bästa tänkbara sätt.. sovmorron! :D Tom och Maya väckte mig vid tio och sen gjorde vi oss i ordning för att köra och storhandla på Maxi.

På väg hem var Maya jättetrött och supergnällig så vi körde en extrarunda för att få henne att somna. Sen skulle vi hem och slappa men Tom hade svarat på en annons om ett objektiv till kameran så vi for till Malmö för att göra affär.

Väl hemma igen så startade vi upp grillen och slängde på kycklingvingar och tofu (nåt myskotjafs som min oändligt kära men dock vegetarianska väninna envisas med att slänga på våran grill! :))

Medans maten blev klar så flyttade vi lekstugan bak på baksidan. Jag gjorde mesta jobbet själv men Tom, Thomas och Eimi hjälpte väl till lite.. :D hehe.. Jag är ju inte känd för att vara så handgriplig så jag svansade nog mest runt och försökte göra mig nyttig. Slutade med att jag mest vände kyckling och höll undan töserna. På plats är stugan iaf och det känns jättehärligt!

Mat blev det sen och det var riktigt skönt att sitta ute och njuta av god mat i kvällssolen!

Imorron ska jag till skolan för första gången på eviga tider, om man inte räknar studiebesöksdagen i Malmö.

Jag har ofantligt mycket som släpar efter men jag hämtar nog upp hoppas jag! Puh..

Nu ska jag hoppa i säng för jag hoppas att Yvonne ringer och väcker mig imorron så vi kan styrketräna tillsammans! Är i stort behov av detta!

Kram till alla
M

Inga kommentarer: