tisdag 14 april 2009

Kärlek!


Igår kväll började jag känna mig rejält dassig. Fick ett ryck av självynk och fräste på min make att han aldrig tog mig på allvar när jag var sjuk men att jag alltid tog hand om honom när han var sjuk. Gick sen och la mig.
Idag vaknade jag rejält ännu mera dassig och min kära älskade make steg upp och gick ner med Maya. När jag väl vaknade till liv framåt elva så hade han ringt jobbet och sagt ifrån att han var hemma idag. Sen tog han Maya och så gick dom ut i två och en halv timme och matade ankor och lekte på lekplats för att sen komma hem och laga middag till oss. Sen gick dom ut igen och lekte i trädgården.
Jag har alltså fått ligga på soffan hela dagen idag och kurera mig. Jag känner mig bättre ikväll. Är tungandad och hemsk när nässprayet slutar verka och jag hostar en del men OJ vad jag är kär i min man! :)

Han fyller dessutom år om tre kvart ungefär så GRATTIS pappsen på födelsedagen! :)

kram M

Inga kommentarer: