torsdag 16 april 2009

Snodd lista..

Satt och läste bloggen hos en skolkompis som heter Sandra. Hon hade blivit uppmanad att sno nån annan bloggares lista och uppmanade nu andra att sno den av henne. Så här är den.. Snodd! Varsågoda att sno den till era bloggar ni läsare! :)

Du heter: Monica Österström
Smeknamn: Momma, Moncan
Låt du sörjer till när du är ledsen? Don´t wanna miss a thing- Aerosmith
Beroende av: Pepsi max
Vad tror folk om dig? Det värsta.. nääääää...
Vad får du oftast komplimanger för? Mina svenskakunskaper?! :)
Vad säger du för att imponera på någon? Säger inte så mycket. Försöker bara vara trevlig.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? En förfrågan om jag skulle till skolan igår.
Var bor du? I Tyringe, Skåne.
Trivs du där? Ja absolut.
Äger du några Converse? Nope.. bara billiga kopior!
Sprit, cider, vin eller öl? Cider helst.
Brukar du bli för full? Nej, jag dricker inte så mycket!
Vad har du för mobiloperatör? Telenor
Är du allergisk mot något? Nej
Hur svarar du i mobilen? Hallå?!
Vem ringde du senast? Min mamma.
Vad sa den du senast pratade med i telefon? Hoppas du mår bättre snart!
Antal timmar sömn i natt: Inte många sammahängande tyvärr.
Sov du ensam? Nej har sällskap av en make, en dotter, en docka, en stickad kanin och en mamma mu.
Brukar du komma i tid? Vill så gärna men antingen är jag jättetidig eller några minuter sen.
När mår du bra? När klockan är sex och jag sitter med en nyduschad Maya och tittar på bolibompa efter en härlig dag ute i trädgården!
När mår du mindre bra? På morrnarna!

Sådär ja.. Det var listan! Sno på!

Annars är jag fortfarande dassig här! Tom har varit hemma och servat oss idag igen. Maya har haft på gränsen till feber hela dagen och varit jätterastlös och velat ut! Hoppas att hon är feberfri imorron så vi kan vara ute och leka! Hoppas oxå att min hosta lägger av! Har ont i hela överkroppen av hostandet!

Slutgnällt! Natti natti
M

Inga kommentarer: