lördag 4 april 2009

Nu vet jag vad det var för gummiband som Maya skulle köpa till sin pappa! :)

.... det var ett hopprep! :)
Mormor hade köpt ett färgglatt hopprep till Maysan idag och hon blev jätteglad över sitt "gummiband".
Vi lånade bil idag och for till Bromölla! Mamma mådde lite bättre så jag hoppas hon inte är allt för trött ikväll efter att ha lekt häst och grävt i sandlådan!

Tom är på schackturnering hela helgen så här är tomt nu ikväll när Maya sover!

Imorron hoppas jag att solen skiner lika fint som den gjort idag. Jag ska försöka ge mig iväg och hämta Mayas studsmatta och sen rensa lite i trädgården! Hoppas jag och Maya kan äta middag ute!

Nu ska jag försöka hoppa i säng. Fastnade på Facebook innan.. hittade en helt galen grupp tillägnad mitt ex! Jösses ja..

Natti natti
M

Inga kommentarer: