tisdag 21 april 2009


Här är det sjukt för hela slanten. Jag är så less på att vara dassig nu och det känns som om vi använt ett helt års förbrukning av snorlasar (se ovan) på två veckor!
Jag låg i stort sett hela förra veckan. Var så dålig att Tom fick vara hemma från jobbet och Vabba Maya ett par dagar. Jag snorade och hostade.
Nu i helgen blev Maya dålig. Småfebrig och snorig. Igår natt fick hon hög feber och var hängig igår på dagen men idag och i natt har hon inte haft någon feber så vi får se om det håller i sig! Jag hoppas innerligt att det gör det!
Jag har inte varit i skolan sen innan påsklovet och jag är superstressad över allt som jag missat och allt som jag måste hinna!
Denna veckan är det "hemmavecka". Några av skolans elever är på skolresa och då får man tydligen inte ha normala skolaktiviteter för dom som är kvar. I morron ska vi till Malmö och hitta på roliga saker och då har Tom lovat att vara hemma med Maya.
Igår missade jag en mysig eftermiddag med grillning och sångöversättning. :/
Nåja.. jag ska sluta gnälla. Det kunde varit så mycket värre än en snorig unge och en snorig näsa!
Nya tag!!!!
Kramar M

1 kommentar:

Anneli (Kärleken) sa...

Krya på sig!

Kramen