torsdag 2 april 2009

Natt 4

Inga mardrömmar.. inga gråtskrikattacker.. lugn och skön natt! :) Puh!

Igår var jag och Maysan hos familjen Thorén hela eftermiddagen. Vädret var underbart! Solen sken och det var så varmt att vi kunde sitta ute på verandan och fika. Flickorna sprang in och ut o lekte. Båda var lite trötta så dom kom och landade hos oss emellanåt. Maya åt ett tjog kanelbullar och drack mycket mjölk! :)

På väg hem fick min kärlek ett megautbrott! Hon skulle tvunget bäras och det fanns inte en chans att jag orkade bära henne hela vägen hem. Hon skrek och skrek. Till slut fick jag spänna fast henne i vagnen för att överhuvudtaget komma hemåt! Hemskt!!!
Ungefär halvvägs hem så lugnade hon sig och när vi kom till ankorna så var hon glad och som vanligt igen. Vi gav ankorna lite mackor som vi hade med oss. Dom blev glada och Maya var nöjd!

Idag har vi sångredovisning i skolan och jag är lite nervös! Jag har valt "The rose" med Bette Midler. Jag tycker att jag fått till en bra översättning men jag är rädd att jag ska glömma alltihop när jag väl står där! :S

Håll tummarna för att det funkar bra!
Kram M

Inga kommentarer: