tisdag 17 mars 2009

Trött.. tröttare.. Maya :)



Om man har en dotter som är tokig i film och en man som är tokig i sport så gäller det att vara påhittig. Jag satte på Nicke Nyfiken till Maya så hon kunde se den på datorn. Tom satte sig nöjt vid tvn för att kolla nåt på discovery. Jag försjönk i min bok. Efter en liten stund så tittade vi in i datarummet och såg följande! Ren tur att hon inte åkte av stolen! :)

Maya är lite piggare idag så imorron får hon åka med mig till skolan och sen kör vi till mamma på eftermiddagen. Min mamma ska hjälpa mig tvätta mattor i sitt badkar!
Ikväll ska jag läsa bok som vi ska redovisa på torsdag i skolan. Jag är inte förtjust i att läsa böcker som jag inte själv valt.. men men.. bit ihop! :)
Ha en bra kväll!
M

2 kommentarer:

Malena sa...

naw Vilken tröttis :)

Ja, nu efter min ½min av fame så har jag blivit en väldigt upptagen person, det är mycket med media, fans som följer efter mig på stan, mängder med post och folk som hänger utanför min dörr på morgonen..... Det börjar bli ganska jobbigt....... Men mer om det kan du läsa i min bok som kommer ut snart!

vi ses imorgon, krama

Anonym sa...

Hihih sicken sötnos. Som sagt TUR hon inte flög av stolen!

Låter så skoj med skolan, även om så klart inte alla moment är super. ;-)

Ha en bra dag!