måndag 16 mars 2009

Sjukling.. igen!


Stackars min lilla Maysa är sjuk igen. Hon har lite feber som kommer och går och hon hostar. Natten till söndag var vi på akuten med henne för hon hade kruppliknande symptom och hon har fortfarande lite sån andning. Får se om Tom går upp på vc med henne i morron och kollar läget. Jag är så nojig när det kommer till andningssvårigheter.

Tom har vabbat idag och jag har varit i skolan. Mats som var min lärare i fjol, har berättat om sin Thailandsresa. Han visade bilder och sen varvade han fakta om landet med egna betraktelser. Jätteintressant!!

Imorron kör vi igång på allvar med nytt ämnesområde. Juridik. Spännade saker på schemat. Sen ska vi översätta en sång oxå. Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ta för nån sång. Finns så många fina! Tips mottages tacksamt!

Nu ska jag titta på "halvåtta hos mig" på fyran. Mysigt program tycker jag!

Ha det gott!

M

1 kommentar:

Anonym sa...

Men lilla Maya, stackaren. *Krya på sig* Har ju en här med som hostar och hostar, My. Var på barn med henne idag. Förkyldningsastma...

Nina titta på bilden på Maya och sa:

-NINA sover!

Nää sa jag det är Maya.

-Maya med My:s tutte. (My har såna tuttar som Maya.) =)

Krya på er!