onsdag 11 mars 2009

Slaskvinter

Idag har jag pratat med Eimi för jag såg att hon hade skrivit i sin blogg för första gången på ett tag. Hon har ju varit dålig med denguefeber och grejer. Hur som helst så "taggade" hon mig. Vilket tydligen betyder följande:

Jag skulle gå in där jag har mina bilder
Gå till sjätte mappen
Välja det sjätte fotot
Blogga om det
Tagga sex andra bloggare

Det här kortet tog min make förra året när han nyligen hade köpt sin nya kamera och fotograferade allt med olika vinklar, ljus, blixt, slutartjofräs och allt vad det heter! Tom får gärna gå in här och rätta till min vokabulär! :)

Jag skickar därmed vidare uppgiften till Veronica, Irène och Malena. Det är bara dom jag vet som bloggar så vi får se om dom läser det här! :)

Idag har jag oxå fått mail från Sevens nya matte. Hon berättade om hans framsteg och hans eskapader! Han trivs bra hos dom och det är ju jätteskönt! Saknar honom men inte allt strul så det är synd att det blev som det blev!

Igår var hela min utbildning på tyst teater. Pjäsen hette "Pär Aron Borgs fantastiska äventyr". Den handlade om en stor man i dövhistorien. Jätteintressant.
Jag, Carla och Linda hade dessutom anmält oss att jobba på teatern innan så nu kan jag även titulera mig själv som frivillig garderobiär! :)
Vi var hemma hos Linda innan och åt middag. Supersmarrigt!

Ikväll ska jag äntligen på vattengympan igen. Missat massa gånger nu. Först var jag sjuk, sen var ledaren sjuk två gånger, sen var jag hos mamma på sportlovet, sen var ledaren sjuk och sen missade jag förra gången eftersom jag och Tom var ute och åt på vår bröllopsdag och jag glömde bort vattengympan. Ska bli skönt att komma dit ikväll!

Ha det bra alla
Monica

Inga kommentarer: