fredag 13 mars 2009

Fredagen den 13e! Uuuuuuuuh.. :)

Så har otursdagen förflutit utan större vedermödor! Vi har bara slappat och tagit det lugnt ikväll. Åt lite räkor och vitlöksbaguetter! Mumsigt!
Maya har haft ont i magen här ikväll men sen har hon släppt ur sig lite gas så jag tror det var en fis på tvären bara! Får hoppas hon sover gott resten av natten!

Innan idag var Lina här en snabbis och hämtade sin post. Så roligt att se henne igen även om det bara var en vecka sen. :)

Imorron ska jag och Maysan köra till mamma och hälsa på. Bara mamsa oss lite och passa på att tvätta hallmattor i hennes badkar!

Avslutar med en söt lite dialog från igår morse. Vi myser alltid en stund på morronen innan vi går upp. När jag sen sätter mig på sängkanten så ska alltid Maya sitta bredvid. Jag busade med henne och tog min hand om hennes ansikte och "kastade" henne baklänges ner i täcket ett par gånger. Hon skrattade glatt och sa: IGEN!
När jag gjort så några gånger så satte hon sig upp, strök håret ur ansiktet och spände ögonen i mig och sa:
-Mamma akta.. Jag är faktiskt liten! :)

Hon är så supersöt!
Nu ska jag ta min supersöta unge med upp och snarka!
Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihihi de är för goa ibland! och ibland mindre... HIhih

Ha en toppen dag hos mammsen!

Kram