fredag 20 mars 2009

Äntligen helgkänning!

Åh vad denna helgen är efterlängtad! Har sovit dåligt i snart två veckor så jag behöver en sovmorron!
Maya är pigg igen och sover bra om nätterna! Jätteskönt!
I onsdags var hon med mig i skolan och sen körde vi till mormor för lunch och samkväm! Jättemysig dag! Maya fördrev tiden i skolan med tottefilm och ritande. Tittade på alla våra spel oxå. Får väl ta en dag sen och organisera om alla kort och pluppar! :S :D
Hon sov när vi kom till mormor men sen hade hon fullt ös hela kvällen! Hon höll sig t o m vaken i bilen hem!!! kryss i taket! Vi körde bort så hon fick säga gonatt till sin pappa innan vi körde hem och nattade oss!

Idag är det fredag och det känns underbart! Vi har bara teckenspråk hela dagen idag och det är alltid kanon! Igår gjorde vi en rolig övning. Vi fick beskriva bilder på olika sätt. Först med ett snabbt tempo, sen med pennor i händerna, vilket innebär att vi inte kunde använda fingrarna och sist med högerhanden i fickan! Hur utmanande som helst! :)

Jag var på anställningsintervju oxå igår så jag hoppas att den ska leda till att jag får jobb i sommar!

Imorron väntar kalas för Sanna och på söndag fyller Lina år. Maya har redan bestämt vad Lina ska få! :)

Nu ska jag väcka min man, duscha, äta knäckebröd och köra till skolan!
Ha en bra dag och hoppas på sol alla!
Kramar

Inga kommentarer: