söndag 22 mars 2009

Söndag söndag söndag

Idag är både jag och Maya lite trötta och sega. Vi var på kalas igår och det blev ganska sent. Vi hade trevligt och då är det svårt att slita sig! :)
Klockan fyra var vi bjudna till Mayas kusin Sanna som fyller 6 år på torsdag. Efter lite kruxande med gps-en så hittade vi fram. Dom har ju flyttat till Veronicas pojkvän i Löddeköpinge och vi har inte orkat ta oss i kragen och hälsa på tidigare.

Hur som helst så har dom ett jättefint hem och Anders är en trevlig man. Vi blev mottagna med stora famnen. Flickorna hade inte träffats på ett tag och det syntes att dom hade saknat varandra. Maya och Linn lekte hela kvällen. Vi såg knappt röken av dom mer än vid fika och mat. Dom var ute en stund oxå och Maya var lyrisk över deras stora studsmatta! :)

Veronicas syster Nette var där med sin familj och eftersom både hon och hennes man är döva så fick mina händer jobba. Hur kul som helst! :) Så jag hade trevligt sällskap vid matbordet.
En mycket rolig bekantskap som jag hoppas kunna odla! :)

Nästa helg bär det av till Svalöv för då ska Lars ha kalas för Sanna. Kul!

Idag ska jag och Maysan vara hemma själv för Tom ska iväg och spela seriematch i Åstorp. Kanske kommer Ellen och Emanuel hit en runda för Lina skulle iväg och fixa med sin arm. Lina fyller år idag så vi får fira henne lite. Kanske fixa nån fika eller så.

Ha en bra dag alla och hoppas veckan som kommer blir bra. Jag tror min blir bra för på tisdag kommer min kära vän Eimi och hennes familj hem från Asien! Längtar efter dom!

Ha de.. M

Inga kommentarer: