tisdag 31 mars 2009

Natt 2

Mindre bra! Maya har varit jätteledsen i perioder i natt. Hon har inte nämnt nappen så jag tror att det är "vanliga" mardrömmar. Hon har svårt att komma ur dom och hon jobbar sig upp i hysteri så vi får inte kontakt med henne. När vi sen väl lyckas bryta och lugna henne så är hon precis som vanligt! Glad och mysig.
Jag tror däremot att hade vi haft nappen så hade vi kanske kunnat bryta när det precis började gnys i drömmen typ..

Jaja.. bara och bita ihop! Jobbigt för oss alla tre dock!

Nu ska jag iväg till skolan. Maya och Tom sover där uppe. Hoppas dom kan sova länge idag! I eftermiddag ska Frida följa med hem och fika. Hon fyller år i morron så det blir för tidig födelsedagsfika! :)
Idag har vi svenskaprov och jag har äntligen lyckats välja låt.. tror jag.. hmmm.. skit oxå!

Ha en bra dag
M

Inga kommentarer: