söndag 29 mars 2009

Farväl kära bappe!

Idag har en stor sak hänt! Maya har hängt ut alla sina nappar till fåglarna för att dom skulle kunna flyga iväg och lämna dom till alla nya små bebisar som behöver nappar. När vi kom hem från affären så hade fåglarna hämtat napparna och lämnat en påse godis som tack! Maya blev jätteglad men vi får väl se hur lycklig hon är i kväll när det är läggdags!!?

Eimi och Zoe var här idag en snabbvisit. Titta vilken underbar lampa jag fick! Den är köpt i Thailand. Jag blev så himla glad!!! Den står i fönstret här och jag längtar tills det blir mörkt så jag kan tända den! Tack så mycket!
Annars har helgen varit bra här. Blev ju en lite längre helg eftersom vi var lediga i fredags. På kvällen där kom familjen Thorén och åt middag och umgicks. Var så kul att träffa dom igen efter deras Asien-tripp. Zoe och Maya försvann upp på Mayas rum och sen såg vi inte röken av dom mer på hela kvällen nästan. Dom lekte, åt, lekte, lekte, lekte och sen kom dom ner och somnade i soffan båda två! :) Jättekul att se dom!
Igår var vi på centersyd och handlade ny hårddisk för vår dator crashade på fredagskvällen. Vi köpte en liten present till Sanna också. Hon fick ju en hos Veronica förra helgen och så skulle vi fira henne hos Lars denna helgen. Maya fick en bok och sen tog hon en katalog och däri hittade hon en studsmatta och en cykel att önska sig! :)
Vi körde sen till Svalöv och firade Sanna. Ungarna lekte och hade kul!
Idag har vi haft bappe-lämning och sen var vi i Höör och handlade hem lite mat. Jag köpte lite fröer jag ska sätta i rabatten sen när frosten är helt borta!
Nu är Maya lite halvtrött och tittar på Lotta på Bråkmakargatan. Håll tummarna för att det går bra att natta utan bappe!

Kramar från oss
M


Inga kommentarer: