onsdag 16 juni 2010

Farväl?

Älskade mamma
Idag är det meningen att jag ska säga farväl till dig
Hur ska jag kunna det?
Jag har ju inte försonat mig med tanken att du aldrig kommer tillbaka!
Jag har sagt farväl till din sjuka kropp
Jag har sagt farväl till cancern
Men att säga farväl till min friska, fina, starka mamma
Hur ska det gå till?
Har en oro i kroppen
Jag vill inte!
Vill inte stå där idag
Skaka hand
Bli tyckt synd om
Hatar det!
Du vet ju
Du förstår
Du kan mig
Behöver dig där vid min sida
Behöver dig alltid vid min sida
Omöjligt!
Oacceptabelt
Sorg!

1 kommentar:

Eimi Thorén sa...

tjejjerna har en bukett blommor som väntar här på dig, picked wiht luv (om den klarar 20 små fingrar...) .
hon kommer föralltid var med dig i tanken, hjärtat maya & anyas skratt. lev som din mor hade velat att du skulle.