söndag 27 juni 2010

En skön eftermiddag i solen!

Idag har vi varit hos Lina i hennes nya hus och hjälpt henne flytta. Läs: Tom har flyttat, jag har tjatat! :) Lina bjöd på mat innan vi körde hem för att Tom skulle kunna se fotbollen! Är den inte slut snart?!!

Jag och flickorna satte oss på gräsmattan på våran gamla hängmatta. Repen är kass på den men den duger utmärkt som filt! Grannen kom ut och frågade om Maya ville följa med och titta på deras sköldpadda och det ville hon så klart!

Anya är i full gång med att försöka ta sig fram på olika sätt. Man hittar henne inte där man lägger henne längre. Hon har dock problem med att komma framåt.

Här ligger hon och funderar på om hon skulle försöka sig på en kryptur!

Jag tror minsann att jag gör det!!

Upp på alla fyra.. Det fixar jag!

Nu tar vi sats!

Åh hej och hå....

Skit!

Mayas nya hobby... att få pappa att snurra henne runt runt.. Lika kul som en karusell! Pappa blir dock snabbt yr och illamående till Mayas stora förtret!

Här ligger Maya och funderar på livets stora gåtor. Att vila huvudet i pappas knä är skönt!

Jordgubbar är smaskigt har Maya kommit på. I fjol ville hon inte ha men i år slinker dom ner! Hon tycker det är lite kul att jordgubbarna har snopp! :)
I morgon ska vi gå till Adam, Erik och Johanna och fika på eftermiddagen. Maya längtar! Senare i veckan ska jag köra hem till mammas lägenhet och börja packa lite och städa undan lite inför visningar av lägenheten. Ska bli skönt att ha allt sånt över så man kan gå vidare med sina tankar och känslor utan måsten!
På fredag kommer goda vänner hit. Dom har åkt från Örnsköldsvik till Skåne för att besöka släktingar och då måste vi ju bara träffas. Vi har chattat i över tio år men aldrig träffats pga avståndet! Det ska bli kul att äntligen få kramas IRL! :)
Hoppas på en skön vecka med underbart väder!








Inga kommentarer: