onsdag 27 maj 2009

Tid att landa..

Det har varit ett par omtumlande dagar. I måndags fick vi veta att vi ska ha en liten bebis igen. Vi hade ju gett upp och bestämt oss för att sluta försöka och så fanns det en liten en där inne. Nu hoppas vi bara att allt ska gå bra och att bebben ska må bra!
Har fortfarande inte fattat det riktigt! Var samma sak med Maya. Var först när vi hörde hjärtljuden första gången som man förstod att det faktiskt var sant! :)

Igår var jag och resten av klassen i Limhamn hos Shirine och grillade och umgicks. Jättetrevligt! God mat och roligt umgänge!
Shirine har ett jättefint hem och en trevlig familj!

Mamma var här hela dagen och passade Maya för Tom jobbar ju kväll. Maya är så söt. Hör på följande dialog:
-Mormor, jag ska få en lillasyster!
-Jaså? Men tänk om det blir en lillebror då?
-Men mormor.. om jag ska få en lillasyster så kan det väl inte vara en pojke!!!!
Tänk vad smart hon är den lilla räkan! :)

Idag har jag och Maya varit hos Ellen för hon har fyllt år. Vi hade paket med oss och vi blev bjudna på glass och köttbullar! Inte ihop utan var för sig! :D

Nu ska jag försöka läsa lite. Har lånat bok av Lina för Tom ska titta på champions league-final. Måste ju ha något att göra då! :S

Kram alla
M

1 kommentar:

Anneli sa...

Hihihi sötnosen, tänk va arg hon skulle bli om det är en kille. =) Den dagen den sorgen. HAHAHAH (Alltså om hon reagerar inte om det blir en pojk!)

Själv skicka jag iväg gubben på lokal för att titta på fotboll, rätt skönt. *Blink* Fick jag ju böla framför Grey´s istället. Hihih

Kram vännen min