lördag 30 maj 2009

Riktig utedag idag!

Idag har vi varit ute heeeela dagen! Så härligt! Lite halvmolnigt men varmt i morse och sen rena sommarvärmen framåt eftermiddagen! Tom har klippt gräset, tagit bort komposten och rivit upp en rabatt och jag har suttit bredvid och kommit med goda råd! :)
Maya har hängt efter Tom som en liten svans och när vi väl gick in så var hon den smutsigaste unge jag har sett på länge! Så söt!
Har bildbevis men jag orkar inte sträcka mig efter kameran ikväll så jag lägger in det imorron!

Eimi och Zoe var här en runda ikväll och Maya blev så glad! När dom hade åkt så grät hon och sa: Jag vill ha min Zoe!!! Lilla snuttan!

I morgon ska vi köra till svärmor och fira Mors dag. Det ska bli lika skönt väder så vi siktar in oss på att vara ute i hennes trädgård och mysa!
Nu ska jag hoppa i säng. Är helt slut. Tittade på en riktigt bra film med Tom men somnade så jag får se om halva nån annan gång. Inte så ovanligt precis!

Ha en fortsatt bra helg!
M

Inga kommentarer: