fredag 31 december 2010

Gott nytt år?


Det hoppas jag verkligen!!! Nästa år bara MÅSTE bli bättre!

Visst hade vi några ljusa stunder det här året

- Anya föddes

- Alla stunder vi fick vara tillsammans med mamma

- Gina och Macke... så fina när dom förlovade sig

Men annars var det mest tårar och ångest tycker jag.


Så nu får jag försöka att gräva fram den lilla energi som finns kvar. Vi ska försöka mot bort förkylningarna som fortfarande plågar oss. Anya är snorig och vi hostar så det gör ont i bröstet. Bara Maya som klarat sig än så länge.. (peppar peppar)


Maya sa förresten för en stund sen:

- Åh mamma vet du vad jag ser? Något som är gult och börjar på S. En klocka!!! :)


Ikväll ska jag proppa i mig en massa alvedon och nässpray och sen ska vi göra oss fina och ge oss ut till Hissmossa! Där är vi bjudna på trerätters middag och gott sällskap och fyrverkeri.

Längtar efter Lina så det ska bli jättemysigt!


Gott nytt år allihop!

1 kommentar:

Anneli sa...

Vi bestämmer här och nu att 2010 blir ett bättre år. Du ska ju få "vifta" varje dag igen. ;) Kram på dig och krya på er! <3