söndag 19 december 2010

Julgotter i Röke

Den här helgen har jag varit gräsänka. Tom har varit i Malmö och spelat Malmö Open i schack och sen sovit hos sin mamma. Jag och flickorna spenderade lördag och söndag i Röke hos familjen Thoren. Vi har gjort pepparkakor, marsipanfigurer, ischoklad och annat gott.

Anya gillade ischokladen så mycket att hon fick bada! :)

Tack till familjen Thoren för att dom orkat med oss och ett jättestort tack till Thomas och Eimi som tog mina flickor i morse så att jag fick sova bort ett migränanfall som började i natt. Vet inte vad jag skulle gjort annars!

Maya har fått en ny hobby. Hon älskar att fotografera allt och alla. Hon brås nog på sin pappa i det oxå kan jag tro! Här är lite av hennes senaste alster (efter att vi har sållat bort alla närbilder av diverse barnprogram).















Inga kommentarer: