lördag 1 januari 2011

Sjuk på min födelsedag..

Mamma sa alltid att när jag var liten var jag alltid sjuk på min födelsedag. Var det inte öroninflammation eller röda hund så var det förkylningar. Så ock i år. Jag orkade iaf bowla och äta kinamat med Thorens. Jättemysigt!
Igår var det värre med tanten. Vet inte om det är den höga åldern eller vad det är?! :)
Vi åkte iaf till Hissmossa igår och blev bjudna på massor av god mat, dricka, underhållning och framför allt trevligt sällskap! Och jag kunde inte njuta av hälften ens för att jag var helt under isen. Feber, hosta och täppt i hela skallen.
Önskar att jag hade mått bättre för det var så mysigt allting!
Idag har jag sovit halva dagen och legat på soffan resten. Mått hyfsat nu i eftermiddag men känner att febern kryper på nu igen.
Vi har legat och tittat på "stjärnorna på slottet" och "hipp hipp".
Nu blir det "Mamma Mia" och nattning av barn.
God fortsättning!

Inga kommentarer: