torsdag 13 januari 2011

Torsdagskväll hos familjen Österström

Vad gör man en vanlig torsdagskväll om man heter Maya och Anya??? Jo man bygger koja! Först tyckte Anya att det var konstigt att lägga en filt över stolarna men sen visade Maya att man kunde gömma sig och då blev det kul!

Har ni sett en sån passande body jag hittade till Anya i julklapp?! Passande?? Varför undrar ni???

Jo för klätterapa är just vad hon är just nu! Hon klättrar på allt! Sen är det inte alls lika självklart att klättra ner igen och då skriker hon: Mamma!!!

Mayas stolar är favoriter just nu. Vi lägger dom ner men av någon anledning kommer dom upp igen och Anya med dom! :)

Försökte mig på konststycket att ta en fint kort på vår äldsta dotter men det är ju lättare sagt än gjort!

Säg Cheeeeeeeeese!!!

Till slut kom ett riktigt fint iaf! Sötunge!

Vad gillar Anya att göra annars??? Jo hon kommer nog att bli en datanörd! Hoppas dock att hon kommer att roa sig med att sätta ihop och laga datorer i framtiden! Lär nog bli mer lönsamt än det hon sysslar med nu! :S

I övrigt har denna veckan varit lite av förändringarnas vecka. Maya har äntligen fått börja på dagis igen. Tom är pappaledig med Anya och jag har börjat skolan!
Så roligt att vara igång igen. Vet inte varför jag tvekade så! Vad var jag rädd för??? Hoppas det kommer att kännas så här bra hela tiden.
Jag har iaf hamnat i en superklass! Har inte kännt mig utanför eller ny en enda gång! Toppen!
Familjen Thoren har åkt till Thailand nu och ska vara iväg till april. Vi har lånat deras Wii-bräda så nu ska här tränas och bli fit! :) Hoppas jag!
Nu ska jag gå och rädda Tom som håller på att sätta upp väv med hjälp (?) av Maya. :)








1 kommentar:

Anonym sa...

härlga bilder du tagit =) härliga familj!!!! KRAM angelica