fredag 30 januari 2009

Klassfest!

Jag vet inte om Malena och Jessica tittar in här men om dom gör det så vill jag bara tacka så jättemycket för igår!
Dom hade ordnat en sån rolig klassfest för oss andra och det utan att yppa ett endaste knyst om vad vi skulle hitta på! Massor av kuliga lekar, god mat och umgänge!
Jag har fortfarande ont i mellangärdet av alla skratt! :)

Idag har jag varit hemma. Efter senaste veckans svacka och mastodontjobb i skolan plus diverse kroppsliga funktioner in action så fick mitt huvud nog och sa ifrån att jag skulle stanna hemma!
Så jag och Maya har passat på att vila och umgås med mormor som har sovit här i natt (efter barnpass igår).
Vi har haft en riktig mysfredag vi flickor! Tack så hjärtligt för hjälpen och för att du finns älskade mamma!

Som vanligt när mormor kommer så är Maya några leksaker och kalorier rikare. Mormor är inte mormor om hon inte åtföljs av palle kuling och present! Inte för att Maya kräver det utan för att mormor vill! :)
Så nu sitter Maya och tittar på ny Molly Mus-film och har choklad runt hela munnen!

Maken min har jobbat förmiddag denna veckan och har därför gått upp och lagt sig för att vila en stund. Jag tror jag ska hämta min Harry Potter-bok och sätta mig i soffan och slappa en stund medan Maysan är upptagen med sin film!
Sen blir det På Spåret och fredagsmiddag ikväll.

Ha det gott alla
/Monica

Inga kommentarer: