fredag 16 januari 2009

Äntligen helg! :)

Oj vad jag har längtat till den här kvällen. Denna veckan har varit tuff i skolan och det blir nog tuffare framöver. Tur att det är så himla kul så att man ändå ser fram emot varje dag man går dit!

Nu ikväll har jag suttit, som så många andra kvällar nyligen, och spelat word challenge på facebook. Ett ordspel som jag har blivit helt beroende av. Vill hela tiden slå mitt eget rekord! :)

Nörd!

Tittar in på familjen Thorens blog med jämna mellanrum trots att jag vet att dom är mitt i ingenting och inte har så bra förbindelser med civilisationen! Hoppas dom snart kommer online igen så vi kan skype:a! Jag saknar Eimi jättemycket och Maya saknar Zoe. Nästan varje dag så säger hon:

-Zoe kommer i eftermiddag?

-Nej.

-JO!


Här är en jättefin bild på det bästa jag vet i livet!
Helt underbara är dom! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå vilken fin bild på far och dotter. Har själv massor av dem och kan aldrig få nog. =)

Äntligen har jag hittat till din blogg och lägger den nu till favvosarna!

Ha en bra dag i teckenspråketstecken... ;)

Anonym sa...

Anneli (Kärleken) Jag har utmanat dig, kolla i min blott under "Utmanad" Kraam