onsdag 7 januari 2009

Mamsing och skolstart!

Hemkommen! Har varit hos mamma sen igår morse. En av anledningarna var att det har varit barnfri dag på dagis idag så Maya skulle vara hos mormor. En annan enledning är att jag helt enkelt behövde mamsa mig lite! :)
Så.. vi har varit i Bromölla, ätit gott, umgåtts och haft det bra. Passade oxå på att hälsa på Conny, Elinore och Liv för att hämta buren till Seven. Nu måtte han väl kunna låta bli att äta upp allt vi äger och har! :S

Idag började skolan och guuuuuuuuud vad skönt det var! :) Behöver rutin i livet!
Våran svenskalärare är tillbaka efter mammaledighet och hon är så hjärtligt välkommen tillbaka!

Fick någon skum yrselattack när jag var på apoteket efter skolan. Åkte till vårdcentralen men blodtrycket var bra. Märkligt. Är tydligen något virus som går nu som orsakar yrsel. Hoppas det går över.

Idag har jag oxå inhandlat en crosstrainer! Tyvärr är den felkonstruerad för jag får inte ihop den! Grrrrrrrrrrrrrr! Min käre make kommer naturligtvis att påstå att jag är oteknisk men jag VET att skruvarna är snea och att stängerna är felvända mm mm.
Längtar tills han kommer hem från jobbet så han kan dona till den! Sen får jag väl böja på nacken och erkänna att han är kung! :D

I morron är det uppföljning på viktgruppen och jag vet i hundan hur det ska gå efter julens frossande. Enligt min och mammas våg så har jag inte ökat mer än något halvkilo men deras är ju oxå felkonstruerad! :D hehe

Nu ska jag titta på film på femman! Ha en bra kväll! /Monica

Inga kommentarer: