onsdag 14 januari 2009

Åter till verkligheten

Så har terminen dragit igång ordentligt och uppgifter har vi fått i massor! Vi har stora redovisningar, specialarbeten och läxor som ska löpa parallellt med övriga lektioner. Jättetufft men förbannat kul! :)

Här hemma kör vi omvänd psykologi mest hela tiden. Maya vägrar göra det man säger till henne om man inte säger att hon inte FÅR LOV! Jobbigt men hon är ju iaf företagsam! :)

Seven har en infektion i örat så han går på pencillin och på fredag ska vi dit igen så veterinären får titta hur det ser ut. Vi var där förra veckan och Seven var rent stirrig. Denna gången får Tom följa med.

I morgon ska jag till kvinnokliniken för att kolla läget. Har inte varit på någon speciell undersökning sedan jag fick Maya och jag vill veta hur det står till med min pco-s. Om något har ändrats eller om det fortfarande ser likadant ut, om jag har nån cysta osv.
www.pco-s.com

Imorgon börjar oxå vattengympan för oss fina flickor i viktgruppen! Ser jättemycket fram emot detta! Älskar vatten!

Nu är det dagis- och skoldags!
Ha det/Monica

Inga kommentarer: