söndag 18 januari 2009

Vilken härlig dag.. ha ha ha ha.. :)

Idag steg jag upp, efter en förtvivlat kort sovmorgon, och plockade i ordning lite här. Maya var sugen på Totte så hon tittade på ett halvt utslitet videoband medan jag tog fram min spännande bok "Låt den rätte komma in" av John Ajvide Lindqvist. Skulle helst vilja sträckläsa den men det finns ju annat oxå som behöver göras.

Vid halvtolv startade jag med maten. Skulle göra soppa med köttfärs och chorizokorv bl a. Väntade ju celebert främmande. Mina gamla och mycket goda vänner Maria, Anna, Axel och Jonas skulle komma och hälsa på.
Vi har inte setts på evigheter. Dom har aldrig träffat Maya. Såg fram emot det jättemycket!

Oj vilken trip bakåt i tiden det blev. Massa skratt och gamla minnen men även uppdatering om nutiden! Hur kul och mysigt som helst!

Nu i kväll är jag trött men det får man väl vara ibland känner jag.. även om jag mest är det hela tiden! :D

Jag ska sätta mig och fundera lite på några av våra läxor och sen ska jag slappa framför tvn.
Ha det gott/Monica

Inga kommentarer: