tisdag 3 februari 2009

... smittsam sjukdom???

Alltså.. dyslexi.. kan det typ bara fara på en helt oförhappandes??? Jag vet inte riktigt vad det kan vara annars. Det sitter nog i hjärnan för varken mun eller händer funkar dom se ska just nu. Jag är alltmänt förvirrad och får inte till vad jag vill ha fram och ut!
Hoppas det växer bort! :D

Det har varit en lång dag idag i skolan så ikväll när vi hade kommit hem, Maysan och jag, ätit och sen satt oss till ro i soffan med bolibompa.. jaaa.. då somnade jag.. Maya ruskade i mig och sa: VAKNA mamma!

Vi gick upp och läste saga och sen kröp vi ner under täcket i min säng och gosade. Maya somnade på en liten stund.. Hon är oxå trött om kvällarna mitt lilla liv!

I morgon har vi bara svenska och vi håller på med stiltransponering just nu. Det är superkul! :)

Im a sucker for grammatik! :)

Nu ska jag släppa läxböckerna och lägga mig med Harry Potter eftersom maken föredrar Ingo framför mig! buhuuuuuu.. :D

Natti natti/Monica
ps. jag och Maya ska åka till min mamma på sportlovet och stanna där ett par dar. Vi åker på onsdag och stannar till torsdagkväll eller nåt. :) Bara så du vet mamma!
Puss

Inga kommentarer: