torsdag 12 februari 2009

Snö snö snö

Här har vi varit fortsatt sjuka. I alla fall jag. Var tillbaka i skolan tisdag och onsdag och så i går kväll så är det kräkdags igen. Inget vidare. Mår fortfarande halvtaskigt och Tom och Maya har varit hemma hos mig idag med tanke på smittrisk. Varken dagis eller Toms jobb var speciellt lyriska över ev smitta och det kan man väl förstå.

För att trotsa alla bacelusker så gav vi oss ut i trädgården i eftermiddag. Lite frisk luft skulle säkert göra susen ansåg vi. Det har ju kommit massa snö här så vi passade på att ta lite bildbevis. Inte ofta vi får så snöiga vintrar här i Skåneland. :)


Maya älskar att hoppa på stenar! Vi räknar till tre och slänger hon sig handlöst i min famn!


Eftersom det var snö på bilen så passade jag på att skriva Maya där. Då envisades Maya med att vi skulle skriva Zoe på andra rutan! Hon saknar sin Buddy jättemycket! Och mamsen och pappsen saknar de gamle på andra sidan jorden! :)




Seven- Hälften hund, hälften känguru! :)




Mayas favoritsysselsättning oavsett väder! :)

Nu ska vi titta på film här och i morron hoppas vi alla tre att vi vaknar utan sjukdom, illamående, feber mm.

God kväll!
Monica

2 kommentarer:

Anonym sa...

alskar att lasa era dialaoger!
vi har ossa varit sjuka. nu e det eimis tur. det borja med zoe sen mig. krya pa er
kram toez

Familjen Österström sa...

usch va trist att höra att ni inte får må bra!!! krya på er!
kramar