torsdag 5 februari 2009

Kräx!

Min lilla stumpa ligger här bredvid mig i soffan. För en timme sen ungefär så hörde vi att hon var ledsen där uppe och Tom sprang upp. Hörde bara hur han vrålade: MOOONICA!
Sen kom han ner med Maya på sträckta armar och det var kräk överallt! Jag for upp och började röja i sängkläderna och han duschade av Maya som var alldeles vimmelkantig!

Nu ligger hon bredvid mig och sover så jag hoppas att det bara var tillfälligt! Kanske något hon ätit?
Känner mig lite kvacklig själv men det gör man väl alltid när man sett någon annan kräka!
Har känt mig krasslig hela kvällen som om jag skulle bli jättesjuk men det blir inte värre så förhoppningsvis är det inget!

Imorron får Tom vara hemma med Maya och så får jag hoppas att jag orkar gå iväg till skolan och slutföra en uppgift vi håller på med där!

Håll tummarna för att min lilla Maysa slipper kräkas mer!
Kram Monica

Inga kommentarer: