fredag 27 februari 2009

Fredagsmys och gräsänkeblues! :)

Äntligen fredag! Denna veckan har varit tuff men rolig och jag tycker att det är superskönt att det är helg!
Jag körde inom coop innan jag hämtade Tom och Maya. Jag skulle köpa nåt kul till Emanuel som fyllde 7 år i lördags. Hittade en bok, ett pussel och en bioniclegubbe som såg ruggig ut!
Körde bort till honom ikväll och grattade och så stannade vi länge nog att Maya hann ta på sig någon sorts utsvulten look och tigga till sig lite middag trots att vi precis hade ätit innan vi körde! :)


Tom är ute med jobbet ikväll. Dom skulle spela dart, äta pizza och öla. Hoppas han har skoj! :)

Jag satte mig och skulle titta på Så ska det låta som har premiär ikväll men Brolle var med så jag bytte kanal! Jag tål inte den karln..

Igår kväll pratade jag med Tomas och fick veta att han och Eimi inte alls mår bra där borta i Asialand. Dom har dragit på sig Denguefeber som är någon tropisk variant av influensa och som kan vara riktigt ruggigt farlig om man har otur! Jag önskar att jag kunde vara där och hjälpa dom och jag längtar tills de kommer hem så jag kan se med egna ögon att dom lever och mår bättre! Skickar massa krya-på-dig-vibbar!!!

Imorron ska vi åka till Bromölla. Vi ska sova hos mamma över natten. Jag har nämligen vid ett svagt ögonblick (mycket svagt) lovat Malin att vi ska återuppväcka Cabarén för en kväll. Suck.. börjar redan bli nervös. Vi har inte spelat på tio år eller nåt.. Dessutom har vi så smått tagit för givet att vi kan det vi ska göra så vi har inte träffats och tränat! :S OJOJOJ vad snett och galet och skitkul!

Tom ska följa med och han har aldrig sett oss in action! Han kommer väl att skämmas ihjäl! :S :)

Nu ska jag försöka följa något på tv men med en superbra bok som lockar så blir det svårt! Håller på att tröska mig igenom Stieg Larssons Millenium-trilogi och är på andra delen. Jag är såld! :)

Ha en bra helg!
Monica

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig! Hade snöat in på Januari och fundera varför du aldrig uppdatera. *ASG*

Jag ÄLSKAR också millenium böckerna och måste ta mig iväg på bio och se filmen. Men man brukar alltid bli besviken tyvärr...

Hoppas allt är bra med er!

Kram