fredag 12 november 2010

Thank God it´s friday???


Njaeeee.. Idag blev det ingen rolig fredag alls. Planerna för dagen var att gå till öppna förskolan på förmiddagen eftersom dagis har barnfri dag och sen åka till simhallen med familjen Thoren. Istället vaknade jag vid fyra och mådde kymigt och behövde på toa. Maya vaknade vid sju och började spy nästan direkt. Sen satte jag oxå igång. Anya har haft problem från andra hållet och har nog fått ny blöja 25 gånger idag eller nåt.
Det jobbigaste för mig är att jag svimmar när jag får maginfluensa. Svårt att förklara för Maya varför mamma ligger på golvet på toa och inte vill gå upp. Tom fick stanna hemma och vårda familjen idag. Jag och Maya har legat pall och Anya har varit supergnällig så stackars gubben min är trött nu ikväll!
Nu har magarna iaf lugnat sig och jag håller tummarna för att det håller i sig.
Barnen sover här.
Imorron skulle jag gå på fritids- och leksaksauktion. Jag har sett fram emot det i två månader. Nu blir det inte så.. Typiskt! Orkar inte! Känner mig som en urvriden diskelase!
Helgen får gå åt till att kurera oss och hålla tummarna för att inte Tom blir sjuk!
Bläk för kräk!

Inga kommentarer: