måndag 15 november 2010

Inomhus lek i höstrusket

Så här i efterdyningarna av maginfluensan så är vi tre flickor trötta och sega. Återstår att se efter dagen om det blir kyrkis för Maya imorron.
Vad göra när det regnar och stormar ute??? Jo.. leka med pappas kamera lite.
Mammas mission? Fånga båda mina flickor på en bild och helst en fin bild.
Det är dock lättare sagt än gjort när man har en självlärd teaterapa och en vild bebis!












Denna sista var den bästa jag lyckades ta! Eller.. ja.. bästa och bästa.. Jag tycker det är lite kul med dom andra oxå! Men dom lämpar sig kanske inte att sätta på ett julkort eller så! :)
Ikväll ska jag försöka ge mig till Easylife och träna om orken och energin kommer. Är fortfarande lite darrig i benen och svag i kroppen. Dessutom har Anya sovit som en kratta i natt efter ett par ganska bra nätter.
Tom jobbar förmiddag idag iaf och det är ljuvligt! Då kan vi sätta fart med röjandet här och förhoppningsvis få det färdigt i helgen! Yippie!!!





1 kommentar:

Anneli sa...

OJ va stor flickorna har blivit! =) Jag gillar den näst sista bilden helskarp! Kram på dig