fredag 5 november 2010

Ljus åt mamma

I kväll har jag och Maya varit på kyrkogården och tänt ett ljus för mormor. Jag har haft ett par dåliga dagar nu. Jag har gråtit mycket och haft en stor klump i magen. Jag saknar mamma så mycket så jag blir galen.
Hoppas mitt ljus lyser upp din himmel ikväll mamma!!!

Imorron ska jag och mina flickor äntligen köra till Eksjö och hälsa på Inger. Vi har varit på väg dit flera gånger men sjukdom har kommit i vägen hela tiden. Nu ska det alltså bli av. Maya är uppspelt för Inger har lovat att dom ska baka kanelbullar. Hon är oxå förtjust i tanken att vi ska sova där över natten. Ikväll pratade hon jättemycket om tält och sätta upp tältpinnar så jag vet inte riktigt vad hon har för uppfattning om hur Inger bor! :)

Hon har såna funderingar förresten. Ikväll sa hon plötsligt: När jag tappar mina tänder så ska jag sova med dom i munnen så inte tandfén kan komma och ta dom! :)

Nu ska vi slappa lite här och kanske försöka röja lite mer i datarummet som Tom ska börja omvandla till vårt sovrum under helgen medan vi flickor är ur huset! Fint ska det bli!

Inga kommentarer: