söndag 14 november 2010

Jag har fått en utmaning!


Regler:
Klistra in bilden och länka till den du fått den av.
Skriv sju intressanta saker om dig själv.
Ge awarden till 7 andra bloggare.
1. Jag är bollblind! Kan man säga så? Jag har tidernas sämsta bollsinne! :)
2. Just nu har jag ett helt paket blöjor utspritt i mitt vardagsrum och ett datarum i kaos! (skyller allt på man och barn)
3. När jag hör "Forever young" med Alphaville så tänker jag att det är nog den bästa låten som nånsin gjorts. Sen hör jag "Laugh´n a half" med DAD och då tänker jag samma sak om den!
4. Jag och min man tittar på "Last night of the Proms" på TV varje år och ibland sjunger vi med också!
5. Jag är beroende av Pepsi Max, denna Gudarnas nektar!
6. Jag fick trycka extra hårt för att få dit en sexa eftersom min kära yngsta dotter har pillat bort den tangenten.
7. Älskar att vila middag på soffan. Hur ska det gå när mammaledigheten är slut?! :S
Skickar nu utmaningen vidare till:
Kommer inte på 7 stycken så det får räcka så. :)

5 kommentarer:

Delicia sa...

Tack för den !! utmaningen kommer att bli hur jag får in den i min blogg !! Det kan jag ju fördriva tiden med

Anneli sa...

Tack för trevlig läsning, utmaningen utförd! Bra jobbat!

Tindranu sa...

Hihi!
Fel blogg till mig, men den var ju superfin den som du länkade till..
Jag tror min heter
http://livetikansjo.blogspot.com

Kramisar

Familjen Österström sa...

Jag är ju en klant Irène! :) Fick för mig att den hette så och när jag skrev in det så såg det mysigt ut och då tog jag för givet att det var din.. läste inte ens! :D hehe
har ändrat nu!

petra sa...

Tack! Kul grej! Men, håller med Att andas...det svåra blir att få in den OCH att länka. Hmm, nu fattar jag varför man har barn;-)