fredag 19 juni 2009


Jag vill passa på att önska alla en riktigt glad midsommar! Här hänger regnet i luften och vi håller tummarna för att det ska dra bort över norrland eller nåt! :D
Ikväll ska vi ha hit några goda vänner och äta lite gott tillsammans med dem. Vi ska också försöka få ihop en midsommarstång som vi kan klä här ute i trädgården!
Maya hade sommarfest på dagis igår så hon är redan uppvärmd! Hon har sjungit "små grodorna" och "så göra vi när vi tvättar våra kläder" om och om igen sen igår.
Hon var så söt för jag frågade vilka sånger de hade sjungit. Jag sjöng och hon sa ja eller nej.
Jag sjöng:
- För ha ha ha, nu går det så bra, för andersson och pettersson och lundström och jag!
Maya sjöng med men sjöng:
- För andersson och pettersson och gun-britt och jag!
Gun-Britt är en av fröknarna på dagis. Jag vet inte om de faktiskt har sjungit så på sommarfesten eller om det är Maya själv som tycker att det ska vara så men gulligt är det! :)
Nu ska jag köra och handla. Vi glömde köpa toapapper och mjölk igår när vi var och handlade det sista!

Kram på er alla
M

Inga kommentarer: