tisdag 9 december 2008

Äntligen Internet igen!

Suck vad man saknar Internet när man helt plötsligt står utan. Man är så van vid eländet att man inte ens kan ringa försäkringskassan utan, eftersom man inte äger en telefonkatalog längre. Skitfånigt! :)

Nåja, idag har jag haft individuella samtal i skolan och jag fick så bra feedback från mina kära lärare. Och ja.. jag tycker de är kära och säger inte det enbart för att fjäska! :)

I eftermiddag var jag och Maya hos Lina, Ellen och Emanuel och fikade på nybakta lussekatter. Maya är så glad i hela den söta lilla ligan och jag tror att dom är glada i henne oxå!

Efter en stund skulle Emanuel träna brottning så Ellen följde med oss hem en stund och lekte med lera! Maya var lyrisk! När vi hade gått och lagt oss så berättade hon glatt om vilken rolig dag det har varit idag! Visst är det härligt!

Nu ska jag snart hoppa i säng. Ska upp tidigt imorron eftersom Maya ska vara hos mamma medan jag går i skolan. Blir att ge sig av hemifrån vid sextiden.

Måste bara avsluta med en underbar bild som jag helt utan skam stulit från min vän Eimis blogg. Hon har fångat våra underbara ungar i en supersöt kram. Titta och njut!

kramar Monica

Inga kommentarer: