måndag 15 december 2008

Allmänt trött och förvirrad

Idag har jag inte fått något vettigt gjort känns det som. Gick här hemma och drog hela förmiddagen innan det blev dags att köra till skola/dagis. Glömde mobilen hemma så stackars Lina fick massa extramotion!
Tack och lov så var det en lugn skön eftermiddag i skolan. "Bara" konversation och presentation! Kul och lagom avancerat! :)

På väg hem hade jag sån himla huvudvärk så ikväll har jag bara slappat. Spelat lite bowling på facebook. Har långt kvar för att slå Delicia som ligger före mig på listan där.. hmmmm.
I morron ska vi åka till Köpenhamn och titta på julmarknaden på tivoli plus en utställning som heter Bodies. Jättespännande ska det bli. Lång dag dock så jag hoppas min huvudvärk ger med sig ordentligt. Får ladda med alvedon i väskan.

Min kära mamma har gått och blivit krasslig. Luftrörsinfektion med pencillin och hostmedicin. Hoppas innerligt att hon piggnar till snart för hon låter inte alls pigg. Ska åka hem på fredag och åka med och julhandla. Skickar många kryapådig-kramar i luften så hoppas jag att dom når Bromölla.

Här kommer ett kort som visar hur jag kännt mig idag! Kram Monica


Inga kommentarer: