fredag 7 november 2008

Sköna fredag

Idag har jag och min kära dotter haft en lugn dag. Vi spenderade förmiddagen med att titta på film, dansa och läsa. (Alla gnäll- och skrikattacker glömda :))
Tom kom hem från jobbet och åt innan han gav sig vidare ner till sina gamla hemtrakter för att fixa vinterdäck på bilen.
På eftermiddagen kom Eimi och Zoe hit och umgicks med oss. Jätteroligt som alltid. Te och knäckemackor höll oss sällskap när vi pratade och skrattade.
Frida och Eva kom hit för att hämta en soffa och ett bord som dom ska ha i sitt nya "hus" på skolan. Bra.. då fick jag en anledning att röja lite i garaget pä (vilket leder till på teckenspråk) vi får plats med grejer som nu står i stora garaget pä vi får in bilen i det garaget. Kanon! Tack tjejer! :)

Nu i kväll har vi tittat på Burn after reading. En mycket märklig film som egentligen inte ledde till något viktigt alls. Bra skådisar men som sagt.. filmen var mycket skum!

Nu ska jag försöka gå o sova. Passa på att läsa en liten stund. Det är ren lyx nu när Maya sover i eget rum.. att kunna läsa om kvällarna igen. Det har jag saknat jättemycket!

Ha en bra helg alla!/Monica

Inga kommentarer: