tisdag 28 oktober 2008

Höstlov

Sitter här i soffan med bärbara datorn i knät. Slötittar på Paolo Roberto som lagar mat med nån faster av nåt slag!
Maya, Seven och jag har spenderat ett par dagar hos min mamma i Bromölla. Jättehärligt! Bara myst och umgåtts. Var hos min kusin och grattade hans sambo igår och idag har vi varit och hälsat på på min väns ridskola. Maya fick rida en häst som såg ut som lilla gubben och som bet henne i fingret! Snacka om skratt och gråt!

Maya fick oxå ett dockhus med tillhörande möbler och dockor av mormor. Länge sen jag såg henne leka så koncentrerat med nånting. Storgråt ikväll när leken var slut. Hon kommer väl att bli sittande där imorron bitti när hon vaknar kan jag tro!

Ikväll premiärtände jag min stora fina lykta ute på trappan. Min kära vän Lina har det jobbigt just nu. Hennes pappa gick bort idag, helt oväntat och jag känner med henne. Tände min lykta för hennes pappa och för min egen! Sänder en tanke till alla nära och kära som inte finns hos oss längre!

Inga kommentarer: