onsdag 29 september 2010

Min räddning!

Mitt i all sorg och mitt i allt praktiskt man måste ta tag i så skulle jag ibland vilja gå och lägga mig under täcket och stanna där. Men jag har två underbara flickor och en fin man som ger mig anledning att gå upp varje dag!
Imorse hittade Maya sin pepparkaksklänning från i fjol och ville bli fotograferad. Hon rev genast av sin standardkavalkad av miner som är ett stående inslag här i vårt hushåll. :)









Hon såg dessutom till att Anya fick prova pepparkaksmössan och Anya var snabb att haka på buset en stund innan mössan rök av. Hon är smått allergisk mot mössor!


Efter två jättejobbiga dagar så behövde jag verkligen morronens skrattfest!! Älskade ungar!!





1 kommentar:

Irène sa...

Tänker på dig Hjärtat! Gläds åt det som går att glädjas åt, de små gör allt de kan för att ha en glad mamma säkert!!
KRAM!!