måndag 27 september 2010

Sista varma helgen?

I helgen som gick hade vi egentligen fullt upp med att röja i mammas lägenhet. På fredag ska jag lämna nycklarna och det ska bli så skönt att slippa ifrån allt det där praktiska! Vill bara kunna gå vidare med livet och kunna sörja i fred när jag vill.

Men vi hann ändå med att vara ute och njuta av det fina höstvädret. Kameran åkte med ut och det blev en del fina bilder tycker jag!

Anya fick sig en åktur på pappas axlar, något som hon inte var odelat förtjust i! :)

Den här bilden får mig osökt att tänka på när jag och Malin var små och stod med hopprepen eller mortelstöten framför spegeln och mimade till ABBA. :)

Anyas största hobby just nu är att gå. Mot allt.. till allt.. klättra.. hoppa.. och även ramla tyvärr..
Jag hade hoppats att hon skulle vänta tills hon var ett och ett halvt men hon tycker annorlunda.


Maya gillar att klättra i träd! :) Här är hon med sina nya stövlar. Gissa om lyckan var total när vi kom till affären och de enda fodrade regnstövlarna som fanns hade Hello Kitty på sig.


Att spela fotbollsbandy med pappa är en annan hobby! Allt som involverar pappa är kanon!

Anya fick provsmaka sandlådan för första gången. Det var inte så gott som det såg ut!

Åh älskade mamma om du bara såg hur fina mina flickor är. Ser du dom? Är du här hos oss? Vill så gärna känna dig nära mig. Kan känna hur din hand känns att ta på. Hur mjuk och varm du är att krama. Ska jag aldrig få känna det igen??? Jag kan inte greppa det!
Imorron fyller du 75 år! Jag hoppas du sitter på nån strand nånstans. Njuter av solen. Lyssnar på nån skön låt. Och jag hoppas att du känner all vår kärlek och alla våra tankar som strömmar till dig och att det får dig att må riktigt bra!






1 kommentar:

Anneli sa...

Vad stora barn vi har! Så otroligt fina. Klart din kära mamma finns nära! Stor kram till dig vännen