söndag 21 mars 2010

Underbara barn

Emanuel i fäktartagen!


Inte lätt att fånga en hoppande Maya på bild! :)



Igår var vi på mässa i Kristianstad. Mässan hette "Underbara barn". Där fanns en massa utställare, allt från Svenska kyrkan till Andys lekland. Maya tyckte det var kul! Hon målade, klippte och klistrade och gjorde honungsljus hos Svenska kyrkan. Hon hoppade i hoppborg ett par omgångar. Hon tittade på talangjakt och ville själv gå upp på scenen. Hon fick två stycken ballonger. Hon var tvungen att stå i kö i över 20 minuter för att få heliumballongen men sen lämnade den inte hennes hand förrän hon skulle i säng! :)
Jag shoppade tre stycken dregellappar till Anya. Jättefina.. ser ut som scarves. En rosa, en röd och en jeansblå blev det. Anya sov hela tiden och Tom gick mest runt och var halvt uttråkad!
Lina, Ellen och Emanuel var med men vi såg inte till dem så mycket. De är ju lite större än Maya och har andra intressen.
Eric Saade skulle uppträda kl 14 så vi passade på att köra innan. Det var en lååååååång kö utanför och en massa småtjejer som ville in och se nya idolen. Tänk när man var i den åldern!! :D

Mamma ligger på sjukhus igen. Någon illasinnad bacilusk som bråkar med henne! :( Jag grunnar mycket på livet just nu! Jag har bestämt mig för att försöka omge mig med människor som får mig att må bra! Som jag mår bra av att vara nära. Jag är heligt trött på att smila och le och låtsas! Att umgås bara för att man "måste".. Det är urbota korkat!!!

Krya på dig mamsen!

Inga kommentarer: