onsdag 24 mars 2010

Lika som bär?

Satt och kollade gamla mail i min inkorg. Där hittade jag en gammal filmsnutt från mobilen som jag mailat till mig själv. Maya är tre månader här och både jag, Tom och Maya trodde att det var Anya. Jag har inte riktigt sett någon likhet mellan töserna mer än när dom sover... men nu får jag medge att dom är ganska lika iaf! Jämför med filmsnutten jag la in på Anya för nån vecka sen!

Riktigt kul att se!

Idag har vi varit ute och gått en runda. Först gick vi och lämnade Maya på dagis och sen gick jag och Anya en sväng. När Tom och Maya kom hem så fick jag gå och lägga mig en stund. Migränkänning. Men med lite medusin och kaffe så börjar det släppa nu.

Imorron är det Babycafé. Då har bvc info om gränser och relationer. Tror dock att det kommer att bli mycket snack om de nya tiderna på dagis!

Fredag ska jag ut och svira tillsammans med gamla pluggvänner. Jättekul!
Ha det gott alla

Inga kommentarer: