torsdag 17 mars 2011

Tolka tolka tolka!!!

Om det nu är nån som har missat så kan jag ju bara upprepa ovanstående!!! Har hela tiden tyckte att den här utbildningen är det roligaste jag har gjort nångång och jag känner så ännu mer just nu. Vi har precis fått börja prova på att verkligen tolka och det är så roligt!!
På kvällarna är man helt tom i skallen och kroppen är mör men man känner sig nöjd och belåten efter att ha presterat nånting!

Just nu har vi en del bry och då är det ännu viktigare att det känns bra i skolan. Toms jobb har det rockigt. Dom har blivit uppsagda och vet ännu inte om det kommer någon och tar över och om isf alla får behålla jobbet! Känns jätteoroligt! Ska han stanna och avvakta eller ska han söka annat jobb?!
Håller tummarna för att allt får flyta på som vanligt! Stabilitet och rutiner är en trygghet!

På söndag är det årsmöte för patientföreningen för PCO och PCO-s. Alla tjejerna kommer hit till lilla Tyringe och det ska bli skoj att träffa alla igen eller för första gången.
Dessutom ska Sara hoppa på tåget och det ska bli skoj!

Sommarjobb har ordnat sig. Ska vara i hemtjänsten igen som jag var för två somrar sen! Skönt att ha det fixat. Lina ska också jobba där lite grann och det är ju kanon! :) Tänk om det bara hade funnits lite döva pensionärer så man hade fått använda sitt språk en massa i sommar?!

Nu ska jag gå och väcka min man och överlämna ansvaret för barnen åt honom för att sen styra kosan vidare till skolan och nya uppdrag! Ha en bra dag!

1 kommentar:

Tindranu sa...

Jag ser fram emot att få träffa DIG!! O dina gullungar... jaja, Tom lite då! Hihi!
Jag beräknas landa i Tyringe hyfsat tidigt så jag hinner pussa lite på Er innan alla kommer...!!
Hoppas ok!
KRAM o jag längtar!!