söndag 23 maj 2010

Varenda sekund.. ta vara på den!!!

Idag har vi varit ute en liten sväng i trädgården men det är inte alls lika varmt och fint som igår. Maya hittade en vän iaf! Fina märket i pannan kommer från cykelhjälmen!

Igår var mamma här och hennes kusin Inger med väninna och två söta hundar. Vi satt i trädgården hela dagen och pratade och grillade gott. Solen stekte och det var riktig sommar. Maya fick en stor kasse med lego som hon genast satte igång att leka med!

En stor bil med lampor på taket byggde hon!

Vi hällde allt legot på studsmattan så att hon lätt kunde nå det. På kvällen när vi kom in så byggde Maya och pappa båtar och bilar.

Jag är så glad och tacksam att min mamma var här hela dagen igår. Vi satt ute i värmen och bara var! Det gör mig så ont att se henne samtidigt som det värmer hela min själ att vara nära henne! Jag önskar och hoppas att vi får fler såna här dagar!!

Anya nakenfis trivdes bäst i skuggan! Hon låg i bara blöjan och jollrade och sen sov hon en stund i vagnen. Flirtade med mormor gjorde hon oxå.
Inger och Anya var ute och gick en runda och tittade på hundvalpar.
Tack söta Inger för att ni kom och hälsade på. Hoppas det blir fler såna besök både här och i Eksjö!





Inga kommentarer: