fredag 26 februari 2010

Rolig dag!

Igår var jag och töserna med Zoe och hennes farmor och farfar på leklandet i Kristianstad. Thomas skulle köra och hämta hem Eimi och Eijla äntligen! :)
Flickorna höll som vanligt fullt ös bland alla sportlovsfirare. Dom höll faktiskt sams största delen av tiden!!! Maya är lite avundsjuk när Zoe tittar på Anya så hon hämnades genom att dras i håret och bråka en stund annars var det lugnt och dom lekte fint. Åkte rutchkana, klättrade och studsade.
Emellanåt pausade dom ett tag och åt lite godis som Thomas tagit med. Mina bananer var inte lika lockande! :D Undrar varför?!
Anya sov sig igenom mest hela lekstunden. Hon trivs tydligen i oväsen. Häromdagen när Tom dammsög så somnade hon oxå! :)
Innan vi begav oss hemåt så fick vi en snabb glimt av lilla Eijla oxå. Hon sov gott! Vi ville dock inte störa Zoes och familjens första möte så vi avvek nästan meddetsamma.
På vägen hem stannade vi på Max och köpte lite mat och på så sätt höll sig Maysan vaken hela vägen hem! Kanon!
Nu sitter jag här klockan fem på morronen och har varit vaken en och en halv timme med en gnällig Anya som nog behöver bajsa lite!

Till sist vill jag bara säga att jag är glad att min mamma fått bra besked av doktorn. Det går åt rätt håll om än långsamt! Sånt vill vi höra mer av! :) Älskar dig mamma!

Inga kommentarer: