onsdag 24 februari 2010

Nyklippta!

Idag har jag och min dotter varit och klippt oss. Maya har länge gråtit floder varje gång vi ska kamma håret. Det var rejält slitet. Och jag har ju haft nån form av icke-frisyr ett tag.

Här är resultatet! Ska bara få Tom att hjälpa mig att färga håret oxå. Blir nån rödaktig färg!

Maya var jätteduktig. Hon och frissan hade ett långt, givande samtal om livet i allmänhet och dagis i synnerhet. Efter klippningen fick hon lila hjärtan och glitter i håret och en rosa klämma. Vi hann naturligtvis inte fram med kameran medans håret låg snyggt och till rätta men här är resultatet av hennes klippning! :)
I övrigt så är vi jätteglada över att familjen Thorén har fått tillökning. En liten Eijla blev det! Hon och Eimi ligger kvar på sjukhuset för att flickebarnet får lite solariumbehandling men förhoppningsvis får dom komma hem imorron! Längtar efter att få träffa dom båda!
Ev ska jag och flickorna följa med Zoe och farmor och farfar till leklandet imorron! Hade varit kul.. Maya är duktigt rastlös här hemma nu!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där!
Vad fiiina i håret ni är båda två! :) Speciellt lilltjejen!
Kram

Frida sa...

Hej Momma!!! va fina ni är i håret!!!! hoppas ni e nöjda!!!
allt väl med er förutom rastlöshet???? Kramar