fredag 19 februari 2010

Igår tittade jag in på Norra Skånes hemsida och hittade det här! :) Vi var där i tisdags och blev fotograferade. Ganska fint tycker jag även om jag önskar att jag hade gjort vid håret! Men resten av min familj blev fin! Ska beställa förstoring!

Maya är så go med sin lillasyster och vill vara med på allt och hjälpa till med det mesta. Här sitter hon och ger Anya mat!

Anya, i sin tur, hjälper till att passa storasyster när hon är sjuk och har feber!

Lyckades få en bild av ett litet leende! :) Anya är så go nu och skrattar gott när man pratar med henne. Hon trutar med munnen och ser ut som om hon har jättemycket att säga!

Här är hennes allvarliga min! :)

Idag skulle vi egentligen kört till mamma men Maya har feber och är lite hängig så vi vill inte dra hem några baciller. Får bli nästa vecka förhoppningsvis.

Kvällen kommer förmodligen att spenderas med OS-hockey och en god bok! Gissa vilken som kommer att ägna sig åt vad!?! :D

Ha en bra helg!

1 kommentar:

wanderingbonnie sa...

What great pictures of your beautiful family. Hope you are all healthy and feeling well now!
Kram!