måndag 11 maj 2015

Nya tag?!

Kommer ihåg när jag var liten. Jag vet inte hur många dagböcker jag har startat i mina dagar. Jag närde en dröm att som gammal kunna titta igenom ett helt liv nedpräntat i fina svarta böcker med röda linjer. Men icke... lika många som jag startat.. lika många har jag också avslutat. Är det likadant med den här bloggen tro?
Neeeej! Nu är det  nya tag! Livet har bara rullat på så rasande fort med både gott och ont och jag har inte haft tid, lust, ork, inspiration, behov av att blogga.
Ekorrhjulet snurrar fortare och fortare för varje dag som går känns det som. Ibland händer saker som får en att stanna upp och förvirrat, smått yrvaket, titta sig omkring utan att riktigt veta var man är.
Men så.. stannar blicken på de nära man har omkring sig.. på kärleken och familjen. Då vet man... :)







Inga kommentarer: